marți, 26 iulie 2011

noaptea


Imi plimbam degetele prin parul tau , te strangeam in brate si simteam inima cum bate atat de tare si de repede incat aproape sarea din piept , nu stiam daca era a mea sau a ta , mi-am dat seama ca erau amandoua. Aveam nevoie de sarutul tau ca de aer , nu puteam sa mai aman momentul , fiecare celula din corp imi cerea sa iti ating buzele , sa le simt inca o data gustul . Eram depasita de situatie , nu stiam daca era real sau nu , nu avea nici un sens , era un vis care stiam ca se va sfarsi atunci cand ma voi trezi si tocmai de aceea evitam sa adorm , ma chinuiam sa tin ochii deschisi doar ca sa te privesc, te priveam cum atipeai cu mana pe coapsa mea si tresareai usor.

Mi-a fost frica sa ma intreb de ce fac asta . n-am vrut sa-mi raspund. Vroiam doar sa tin acel moment pentru totdeauna , sa il opresc in loc , era perfect , nu aveam nevoie de mai mult , doar sa ma tii in brate , sa iti simt repiratia fierbinte in gat si degetele cum imi ating usor corpul. Vroiam doar sa raman acolo si sa stiu ca nimic rau nu se va intampla , oricat de complicata ar fi situatia nu ne vom pierde din nou, nu vom lasa pe ceilalti sa castige , cand acel ceva nu vrea sa se dea batut , nu vrea sa ne lase sa uitam unul de celalalt. Oricati ar veni si ar pleca de langa noi , stim ca locul acela e rezervat , nu are cum sa fie umplut de altcineva , oricat de asemanator ar fi , nimic nu ne va face sa uitam de noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu