joi, 18 februarie 2010


Azi vreau sa rad , sa plang, sa urlu , sa fac tot ce-mi trece prin cap fara sa fiu vazuta drept nebuna ! A fost una din acele zile cand simplul fapt ca afara era placut ma facea sa zambesc , si am zambit , si mi s-a zambit inapoi ! cine mi-a zambit? multa lume ! si asta m-a binedispus , mi-a ridicat moralul desi initial el nu era prea sus
Ar trebui incercat mai des , intr-o zi frumoasa sa mergi pe strada fara nici o directie si sa oferi zambete tuturor , si sa vezi ce uimiti sunt cei din jur si cum iti primesti inapoi zambetul iar asta iti face ziua mai buna...si nu numai tie
Asculta sunetul orasului , fa lucruri pe care nu le faci de obicei , pune in practica acel ceva pe care de mult il amani, baga in seama tipul dragut pe care l-ai vazut, fa-ti o lista cu lucruri pe care ai vrea sa le incerci pana anult viitor si incepe sa le bifezi pe zi ce trece, mergi pe alt drum decat cel obisnuit, fa complimente celor care stii ca merita sa le auda , mergi la petreceri , fa-ti prieteni noi si alunga monotoniaaa care te omoara pentru ca nu de mult am aflat ca viata e prea scurta si nu merita sa faci aceleasi lucruri zi de zi care de multe ori le faci doar din obisnuinta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu