joi, 4 martie 2010

"Cine nu a ranit niciodata pe nimeni sa ridice o piatra si sa o arunce, se incumeta cineva ?"


Again and again , iar am luat-o de la capat cu chestii marunte , iar fac fara sa vreau lucruri care nici nu trebuiesc facute, si fac rau celorlalti si-mi fac rau si mie , si chiar daca sunt constienta de asta continuu sa le fac si asta e trist !

Uit chestii importante si imi amintesc de altele , ranesc persoane dragi si exagerez involuntar e stupid , nu-mi place sa ma transform in ce zic acum si incerc sa-mi ocup tot timpul cu alte lucruri , sa ma faca sa uit , sa nu ma gandesc la ce devine de fapt

Ai avut vreodata sentimentul ca pierzi pe cineva? Ei bine asta am simtit eu azi , cand m-am uitat in lista de la mult-iubitul messenger si am vazut ca in grupul in care sunt prietenele mele (persoane pe care le cunosc de ani de zile si cu care am trait momente superbe) erau toate on-line , ok nimic neobisnuit pana acum nu ? Neobisnuit e faptul ca nu mai vorbesc cu jumatate din ele , si asta din cauza unor tampenii! cum pot niste tampenii sa distruga o prietenie ? dar mai multe ?da sunt
dezamagita , si de ele dar mai ales de mine , nu pot sa-mi imaginez cum reusesc sa gafez de atatea ori , sau de fapt atat de rau incat sa raneasca si persoane care erau obisnuite cu aceste tampenii
Acum totul e doar indiferenta ... e ca o intelegere tacuta , ne prefacem ca nu existam si mergem mai departe. Si da , indiferenta doare cel mai tare , deci am ales cel mai crunt mod de a incheia
totul . Noapte buna

Un comentariu:

  1. "[...]cum reusesc sa gafez de atatea ori , sau de fapt atat de rau incat sa raneasca si persoane care erau obisnuite cu aceste tampenii"


    An answer to that: te-ai gandit poate ca la o anumita varsta te astepti de la persoana respectiva sa nu mai faca atatea tampenii? E vorba de varsta si maturitate ... Gandeste-te tu ce inseamna mai departe. :)

    RăspundețiȘtergere