vineri, 2 aprilie 2010

Ce nu te omoara te umple de cicatrici


De cate ori nu am auzit ca "
ce nu te omoara te face mai puternic"? si doamne de cate ori am spus si eu asta , nici nu-mi amintesc ... asta era explicatia pe care i-o dadeam mamei tot timpul cand ajungeam lovita acasa iar ea se holba la ranile mele si se speria de cum reusesc sa le fac in halul asta.
Dupa atatea experiente in care am zis ca "ce nu te omoara te face mai puternic" am realizat ca gresesc ! De fapt, ceea
ce nu te omoara , nu te face mai puternic , ci te umple de cicatrici , fie ele exterioare sau interioare , fie ele fizice sau nu , intotdeauna va ramane o urma adanca ce te va afecta intr-o anumita forma sau intr-un anumit moment in care te astepti mai mult sau mai putin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu