joi, 8 aprilie 2010

Femeile, barbatii si fotbalul


De ce atunci când bărbații aud de fotbal și femei se gândesc instantaneu la acele țipe care joacă în niște șorturi minuscule și sutiene sau bluze pictate sau mai știu eu ce, care doar se prostesc și aleargă după o minge doar pentru a saliva ei? E atât de tare rănit orgoliul lor dacă aud că există femei care joacă fotbal mai bine decât ei , mai bine decât alte mii de bărbați ?
De unde percepția asta cum că femeile nu ar avea o treabă cu fotbalul? Ei bine , îmi pare rău să vă dezamăgesc băieți dar sunt destule femei în fața cărora v-ați face de râs efectiv (vezi google - fotbal feminin) , pentru că fotbalul nu mai e de mult un sport exclusiv pentru bărbați !
Recunosc, pentru mine acest sport nu reprezintă decât 22 de persoane care aleargă după o minge, nu m-am interesat prea tare de regulile jocului sau despre marii jucători și nici nu am să pretind că mă pricep la fotbal doar pentru că am auzit de ( cât de bine arată) Mutu, Chivu, Ronaldo și Beckham .
Mhm și ironic e că trăiesc într-o famile de microbiști , uneori e amuzant , dar de cele mai multe ori e al naibii de enervant pentru că microbiștii mei nu țin cu aceeași echipă ( mama+fratele steliști , tata dinamovist) și când vine vorba de marele meci sau derby ,căci așa am auzit că se numește, Steaua - Dinamo , nu se poate discuta cu nici unul dintre ei, nici măcar nu se pot uita la meci în aceeași încăpere "pentru că deh , poartă ghinion" și nu puține au fost dățile în care nu am mai avut voie să ies din casă pentru că pierduse Steaua și doamna mama era nervoasă din această cauza.
Ok , am stabilit deja că există femei care joacă fotbal și există și femei care urmăresc fotbalul și tot ce ține de el (vezi mama) . Atunci de ce totuși femeile care se pricep la fotbal nu sunt luate în serios ? E vorba doar de discriminare ? Să fim serioși , doar trăim în XXI în care femeile și bărbații ar trebui să aibă drepturi egale nu ? Atunci unde e problema ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu