marți, 9 martie 2010

Clubul de film One World - Madgearu


Ehe, hai sa va spun despre prima proiectie de la clubul de film pe care-l coordonez. Am avut un soc maricel cand am intrat in sala pt ca eu fugisem sa vorbesc cu directoarea sa vina si ea sa vada ce si cum (si evident ca a trebuit sa astept vreo 10 minute pana a terminat ea de vorbit la telefon) si lasasem sala goala , iar cand m-am intors era full , si ma cam luase cu emotii cand a trebuit sa vorbesc , in fine , am spart gheata le-am vorbit un pic si am dat drumu’ la filme , s-au amuzat teribil la “Catel negru pisacios” si au fost cativa impresionati de “Varmits” invitatul a fost foarte ok , a vorbit foarte dragut pana cand a venit directa , s-a asezat frumos pe scaun , a stat asa vreun minut si bineinteles ca nu s-a putut abtine si a venit in fata de ne-a aburit un pic despre “cat este de incantata ca ne implicam in astfel de proiecte” ca sa scape mai repede si sa plece . Iar atunci a venit intrebarea de baraj a unei colege pentru mult-iubita doamna director : Cum se face ca dvs spuneti ca va pasa de ce vrem noi, ca ne ascultati si toate cele , iar noi ne chinuim fara rezultat de 2 saptamani sa va explicam cat de greu ne este sa ne mutam din clasa in clasa pe cabinet fara rezultat(da , cu asta ne chinuie de cand am inceput semestrul II) si asa a inceput totul si nu am scapat de directa pana nu ne-a explicat din nou ca noi suntem tineri si ar trebui sa fim primii care accepta ideile bune, ca trebuie sa iesim din moleseala asta in care suntem , ca asa se face in toate tarile din Occident ca ea nu are nici un interes , ca totul este pt binele nostru si etc - incident care ne-a cam plictisit pentru ca nu se mai opera , zici ca era inregistrata si a dat play iar butonul de stop era stricat !

In fine , a plecat intr-un final , noi ne-am reluat discutia cu domnul Remus Cernea, am vorbit despre cum era sa ramanem fara parcul Carol pentru construirea unei manastiri si cum a fost distrus parcul Izvor datorita concertului Madonnei si Green Fest (care numai green nu a fost ) despre cum nu suntem tentati sa cumparam produse eco datorita pretului mai mare pe care il au fata de celelalte, defrisari , ce efecte are poluarea , si de ce chaiar daca realizam aceste efecte nu facem nimic in aceasta privinta etc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu