duminică, 28 martie 2010

Tu ce poti face cel mai bine ?


Stateam si ma gandeam la chestia asta si am realizat ca de fapt nu e nici un lucru pe care-l pot face cel mai bine, cel putin asta cred , sau nu mi-a venit nici un lucru in minte .
La ce excelez ? la vorbit tampenii atunci cand nu trebuie !
Da , probabil sunt multe lucruri pe care le pot face si probabil unele le fac bine dar nu mi s-a confirmat prea des asta asa ca nu vreau sa-mi dau cu presupusul , mai bine ii las pe ceilalti sa-mi zica ce fac gresit , poate asta ma va face sa ma opresc din a-l face , sau poate nu , pentru ca uneori cand chiar am impresia ca fac bine ceea ce fac , indiferent daca este sau nu asa , ei bine in acel moment nu va exista nimeni si nimic care sa ma opreasca sa continuu
E bine sau nu, ce mai conteaza , incapatanarea e prea mare pentru a schimba asta.
Poate ca nu e asa rau sa nu existe un lucru pe care-l poti face cel mai bine , poate ai de castigat mai multe daca stii sa faci cate putin din toate nu ? si pana la urma perseverenta duce la performanta, deci daca faci ceva de atatea ori , ajungi sa faci acel lucru din ce in ce mai bine nu ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu